Pogoji poslovanja


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine linkmobil.si (v nadaljevanju spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Dne 25.05.2018 je začela veljati Splošna uredba o varstvi podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR). V našem podjetju cenimo vašo zasebnost, zato vaše podatke vedno skrbno varujemo. Več informacij o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj. S spletno trgovino upravlja podjetje (v nadaljevanju prodajalec):

  • KRDR d.o.o.
  • Neverke 52, 6256 Košana, Slovenija (EU)
  • Matična številka: 6909787
  • Davčna številka: SI42902029
  • Transakcijski račun: SI56 1010 0005 6178 321 (Banka Intesa Sanpaolo)
  • Tel.: 070 667 144
  • Email: info@linkmobil.si

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je pred oddajo naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in se z oddajo naročila strinja z njimi.


VRSTE UPORABNIKOV

Obiskovalec lahko postane član tako, da registracijo opravi med postopkom nakupa tako, da pod obrazcem z kontaktnimi podatki obkljuka okence – ustvari račun. Obiskovalec ki se ne registrira ali obkljuka okenca – ustvari račun pa postane gost. Tako gost kot član spletne trgovine (v nadaljevanju uporabnik) imata pravico do nakupa v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo, ki si ga izbere sam ter s tem postane član. Uporabniško ime in geslo člana spletne trgovine omogočata in povezujeta dostop do vnesenih podatkov. Član lahko kadarkoli svoj naslov elektronske pošte in geslo zamenja z drugim. V kolikor član pozabi svoje geslo lahko pridobi novega tako, da na strani za izgubljeno geslo (www.linkmobil.si/moj-racun/izgubljeno-geslo/) vpiše v okence svoj elektronski naslov na katerega mu pošljemo povezavo za ponastavitev gesla.


DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju prodajalca (ime in sedež podjetja, matična številka).
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artikla oziroma storitev (vključno z prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršene storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza ter druge dajatve.
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok v katerem je možno odstopati od pogodbe in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine pogosto spreminja. Cene v spletni trgovini so enake tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene so izražene v EUR (evrih) in vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so prikazani pred potrditvijo naročila in se razlikujejo glede na količino artiklov in kraj dostave oziroma pošiljanja. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.


NAROČILO IN CENE

Kljub želji, da bi zagotovili točne podatke se lahko zgodi, da so podatki o ceni napačni. V tem primeru ali primeru, da se cena artikla med obdelavo naročila spremeni bo prodajalec kupcu omogočil odstop od pogodbe (nakupa) ali mu povrnil razliko kupnine. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrjenem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.


NAČINI PLAČILA

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju,
  • plačilo po predračunu na TRR,
  • plačilo preko PayPal računa.

Več podatkov o načinih plačila najdete tukaj.


IZDAJA RAČUNA

Prodajalec skupaj z naročenimi artikli pošlje tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. V kolikor želite prejeti račun na podjetje, v postopku nakupa izpolnite tudi okenca kot so naziv podjetja in davčna številka podjetja.

Vklopi razum zahtevaj račun


KODE ZA POPUST – KUPONI

Koda za popust oziroma kupon prinaša različne ugodnosti v spletni trgovini. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v reklamnih e-sporočilih spletne trgovine in drugih medijih. Koda za popust prinaša različne ugodnosti in popuste. Vsaka koda je časovno omejena zato se jo mora izkoristiti v omejenem roku sicer je neveljavna. Uporaba kode za ugodnosti ali popust:

  • V zaključku nakupa v okence (koda kupona) vpišete svojo kodo za popust in kliknete gumb (potrdi kupon).
  • Za en nakup je možno uveljaviti samo eno kodo.
  • Ko vpišete kodo za popust se vrednost popusta avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek ki ga je potrebno še poravnati.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Oddaja naročila

Po oddaji naročila kupec prejme elektronsko sporočilo da je naročilo sprejeto. Registriranemu uporabniku (članu) so podatki o statusu naročila in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani trgovine. Prodajalec v razumnem roku naročilo pregleda in ga potrdi ali z razumnim razlogom zavrne ter o tem obvesti kupca. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali vzpostavi stik z njim preko elektronske pošte. Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni v roku štirih ur in sicer tako, da prodajalcu to pisno sporoči prek elektronskega sporočila. Če je dobavna doba dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči spletni trgovini, ki bo artikel odstranila iz naročila in kupcu vrnila morebitni že vplačan znesek.

Naročilo zakjučeno

Prodajalec najkasneje v roku treh dni naročilo pripravi in ga odpošlje ter o tem obvesti kupca po elektronski pošti. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem kar se da hitro obvestiti preko elektronske pošte (info@linkmobil.si) ali telefonske številke (070 667 144) ta pa mu vrne že plačan znesek. V primeru že odposlanega naročila kupec pošiljko zavrne dostavni službi.


NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v postopku nakupa vpišete v prazna okenca (naziv podjetja, davčna številka podjetja) tudi ime in davčno številko podjetja. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). V primeru upravičenosti do vračila artikla lahko koristite zamenjavo za enak artikel. Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine, z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe. Več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.


PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Kupec ima pravico (velja izključno za fizične osebe), da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe brez navedenega vzroka. Rok se začne šteti z dnem ko je kupec artikel prevzel. Kupec mora prodajalcu vrniti artikel nepoškodovan, neuporabljen in v nespremenjeni količini, razen, če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vračilo opravljenih plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil vršimo izključno na TRR kupca. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila uporabljena koda za popust se kupcu vrne le vplačan znesek. Koda za popust se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se kupcu vrne v enaki obliki (nova koda za popust). Odstop od pogodbe kupec sporoči na elektronski naslov info@linkmobil.si. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je kupcu na voljo na www.linkmobil.si/vracilo-blaga/. V primeru odstopa od pogodbe kupec vrne artikel na naslov: KRDR d.o.o., PE Postojna, Volaričeva ulica 28, 6230 Postojna, Slovenija. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Pošiljke z odkupnino bomo zavrnili. Več podatkov o odstopu kupca od pogodbe najdete na www.linkmobil.si/vracilo-blaga/.


GARANCIJA IN STVARNE NAPAKE

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja na www.linkmobil.si/vracilo-blaga/. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Več informacij si oglejte na strani www.linkmobil.si/vracilo-blaga/.

Stvarna napaka

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot)  je napaka stvarna:

  • če artikel nima lastnosti, ki je potrebna za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če artikel nima lastnosti, ki je potrebna za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko stvarno napako na artiklu reklamira v dveh mesecih od odkritja stvarne napake, in sicer tako, da o tem obvesti prodajalca na elektronski naslov info@linkmobil.si. Kupec mora v obvestilu natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da artikel pregleda. Če napaka ni sporna, mora prodajalec v roku osmih dni ugoditi kupčevemu zahtevku. Če je napaka sporna, velja ravno tako, da prodajalec v enakem roku poda pisni odgovor. Kupec, ki pravilno obvesti prodajalca o stvarni napaki ima pravico od prodajalca zahtevati da:

  • mu odpravi napako na artiklu,
  • vrne plačan znesek v sorazmerju z napako,
  • artikel zamenja z drugim brezhibnim artiklom,
  • vrne plačan znesek ob vračilu artikla.

Za napake, ki se na artiklu pokažejo po dveh letih od prevzema prodajalec ne odgovarja več. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja na povezavi www.linkmobil.si/vracilo-blaga/.


DOSTAVA

Prodajalec / pošiljatelj (KRDR, KOVINSKI IZDELKI, D.O.O.) odpošlje naročilo najkasneje v roku treh delovnih dni, če je izdelek na zalogi, oziroma v naprej obveščenem roku, če izdelek ni na zalogi.

V kolikor bo prodajalec odsoten ali nezmožen odpošiljati naročila bo o tem obvestil obiskovalce, goste in člane spletne trgovine še pred oddajo naročila, in jih seznanil z novimi datumi odpošiljanja naročil.

Dostava se vrši preko dostavne službe GLS ali Pošte Slovenije.

Več o stroških in času dostave si preberite tukaj.


VARNOST

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Prodajalec v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat Comodo PositiveSSL, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija www.comodo.com


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1 in Uredbo (EU) 2016/679 (Splošna uredba o varstvi podatkov(angl. General Data Protection Regulation – GDPR). Več informacij o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj.


KOMUNIKACIJA

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila prodajalca bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj prodajalec bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

OCENE MNENJA IN PRIPOROČILA

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec  ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.


VARSTVO OTROK

Prodajalec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke. Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.


PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka LINKMOBIL.SI in logotip sta v lasti podjetja prodajalca.


OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. Prodajalec si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.


PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@linkmobil.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Prodajalec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Splošne pogoje je sprejel Robert Kristan (KRDR d.o.o.), v Postojni, dne 01.11.2017 Želim vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini linkmobil.si!